Sveikata > Ligų prevencija > Mitų griovėjai – už...
 

Mitų griovėjai – už gyvybę, už sąmoningumą


 

mia
2009-03-14 17:47:28
ir dar panos jeigu nepastojate ilgiau kaip metus butinai kreipiktes pas specialistus. nedelskite,o jeigu kada gyvenime ir prisiverstu daryti dirbtini apvaisinima tai ir rizikuokite ,o nesedekite rankas sudejus. SEKMES
mia
2009-03-14 17:40:48
Nu zinot jau tu pasivadinus mam sneki tokias pievas ,kad net pikta pasidare ,tai jeigu nepastoji tai reiskia taip turi buti ,ir tu nieko del to neturi daryti o sedeti ir melstis ,kokia tu savanaudiska kvaile. Juk nesi to patyrus ir nezinai kaip skauda matyti aplinkui visus laimingus su vaikais o tave dievas apleidzia ir pamirsta, lengva kalbeti ,bet kol tu to nepatyrei nereikia kaltinti tu zmoniu kuriems nepasiseke taip kaip tau...
Laurencija
2009-01-22 09:34:51
(per ilgą komentarą atspausdinau, dalį nukando, taigi tęsiu) ...gyvenimo. Ir apskritai šiuo atžvilgiu, sakyčiau, bet kokios agitacijos į vieną ar į kitą pusę apskritai yra absurdiškos. Sveikiausia - kai yra pasirinkimo laisvė :)
Laurencija
2009-01-22 09:33:22
Autorei - k1 jau beprireplikuosi, ir taip viskas i6sakyta: vertėtų išmokti dėlioti mintis ir bent jau susivokti, apie ką ji nori parašyti: ar apie vienkartinį atvejį, kai ji sutiko netinkamą gydytoją, kuri skyrė vaistus "iš lempos", ar apie maldas kaip gydomąją priemonę nuo nevaisingumo. Jei tema - kaip tik pastaroji, rekomenduočiau kreiptis į puslapius, rašančius religijos ir ezoterikos klausimais. O Reginai norėtųsi pasiūlyt prasiplauti akis ir praregėti, kad esama ne tik juodo ir balto. Ir... moterie, o kodėl tu taip nemyli savęs? Ir kas bei kuo įrodė, kad epidūras kūdikiui blogai? Rami, nesinervinanti, susikaupusi gimimo momentui mama, manyčiau, kur kas geriau ir jam. O dėl požiūrio į kontraceptikus išvis tyliu. Aspirinas - irgi chemija, bet kai skauda dantį kažkodėl jo griebiamės jo, o ne meldžiamės ir medituojam. Jei tamstą ima siaubas nuo racionalaus mąstymo, tai vertėtų pamatyti ir kitą medalio pusę - daugybę žmonių ima siaubas nuo žmonių, raginančių niekaip netvarkyti savo
regina
2009-01-21 23:32:22
O aš visiškai sutinku su išsakytais teiginiais. Pati negėriau ir negeriu kontraceptikų, nes vaikai gimsta tada ir tiems, kada ir kuriems reikia. Chemija, kuri suardo visą organizmo ir hormonų pusiausvyrą - tai vis gi yra nenormali intervencija. Mane ima siaubas, kai šiuolaikinė šeima planuoja kada , kurią dieną ir valandą turi gimti kūdikis: atvažiuoja į gimdymo namus, susitarę su gydytoja, kada tiksliai darys cezario pjūvį... net neįdomu, net sakyčiau šventvagiška brautis į moters ir vaiko pasaulį, kad iš jo prievarta ištrauktumei stebuklą - Dievo kūrinį. Nesakau, kad reikia gimdyti vaikus vieną po kito, bet yra mūsų močiučių metodų, apsaugančių nuo nepageidaujamo nėštumo. Nesakau, kad ir nereikia planuoti nėštumų - reikia, bet tai tarsi savaime ateina toks jausmas, toks gilus dvasinis pasiruošimas ir lyg sutapimas, žiūrėk, tavyje jau užsimezga gyvybė... Epidūras - na kaip tu, moterie, myli save... ar bent kiek pagalvoji apie tą mažą žmogutį, sliuogiantį tavo pasaulio vartais ??? Ir
mama
2009-01-20 16:20:22
siaubas...koks straipsnis, visiskai pesimistiskas.... cia tik 50proc su kuo galima sutikti...o tas pasakymas: "Dirbtinis apvaisinimas – tai nenatūralus apvaisinimas. Tai situacijos išprievartavimas, tai vėl savęs ir visatos apgaulė. Jei Jums neduoda vaiko, reiškia Jums duoti vaiko nereikia arba negalima – susitaikykit su tuo"...Nu baisu, ir su tuo tikrai nesutinku...As turiu pazystama kuri negali susilaukt vaiku, ir matau kaip jai sunku...ji taip nori vaikucio, ir jei yra tokia galimybe tureti vaikuti(kad ir kokia ji butu)reikia naudotis visomis galimybemis....Zodziu straipsnis baisus....
Inga
2009-01-20 15:01:22
Labai jau priešiškas viskam straipsnis. Atrodo, kad jį parašiusiam žmogui viskas blogai ir netinkama. Sutinku, beveik viskas yra tiesa, kas parašyta, tačiau pažvelgta tik iš vienos medalio pusės. Taip, kontraceptikai nėra sveika, o jei jų skiriama turi būti ištirtas moters organizmas, hormonų kiekis ir pan., ir tik tada pritaikomas kontraceptikas. Tačiau geriau jau kontraceptikas, nei tūkstančiai prigimdytų vaikų, kurių tėvai nepajėgia išmaitinti, atiduoda į vaikų namus ar dar kur nors, bet gimdo toliau, nes "Dievas davė". Dėl ultragarso irgi sutinku, kad jis kenkia, nors mokslininkai dėl to dar ginčijasi, bet ultragarsas padeda iš anksto nustatyti kai kuriuos apsigimimus, vaiko padėtį ir dar kt.dalykus, kurie tikrai labai svarbūs. Dėl cezario ir epidūro...irgi viskas teisa, kas parašyta, bet kas čia rašė, turbūt nematė šimtų apsigimusių vaikų, kurie gimė natūraliuoju būdu. Žinot, geriau aš kesiu pasekmės dėl operacijos, tačiau bus šimtą kartų didesnė tikimybė, kad mano vaikas gims sv
Laura
2009-01-20 14:38:19
Dėl tų kontraceptikų trylikametei tai jokia ne naujiena. Jei gydytoja skyrė taip sau, iš lempos - aišku, beviltiška gydytoja, ką čia bepakomentuosi. Bet kartais būtent paauglystėje taip išsibalansuoja hormonai, jog tenka griebtis gydymo. O prieinamiausi vaistai - aišku, kontraceptikai. Tik, bent jau seniau, tokiais (t.y. ligos) atvejais jie paauglei skiriami ne įtariant, kad jai reikia vaistų nuo pastojimo, o tiesiog motyvuojant, kad kol kas jai pastoti vis tiek nereikia, taigi kontraceptinis poveikis lieka tik kaip šalutinis reikšinys, o pats tikslas - gydyti (pvz. skausmingas mėnesines, visiškai nereguliarų ciklą, smarkius kraujavimus, dideles odos problemas ir kitokią sutrikusių hormonų sukeltą velniavą). Na, o likusi straipsnio dalis - išvis paistalai. Jei jau autorė taip nori - pasimelsiu... už kvaištelėjusias fanatikes :D
Agne
2009-01-20 13:14:16
Gudri straipsnio sandara - jei pradzioje būtų rašoma ne apie 13-metei pasiūlytus kontraceptikus, apie kuriuos jai net deramai nepapasakojo gydytoja, o kuri nors kita dalis, kaip Cezaris, ar epidūras, nebūčiau toliau jo skaičiusi, nes kuo toliau, tuo daugiau (mano manymu) absurdiškų minčių jame skambėjo.
Katrina
2009-01-20 11:48:12
Tiesos gal ir yra, bet bendrai kosmaras... As nesutinku su tuo, kad jei negali naturaliu budu vaikucio susilaukt seima- ji to neverta. Kodel kisama realigija ir tokia leksta ir naturalu musu motinos gamtos desni. Kiekvienai moteriai turi but suteikta galimybe pagimdyti vaikeli. Pasmeriantis, ziaurus ir neteisingai parasytas straipsnis. Tikiuosi tokiu nebebus cia... Man gailu tu kurie tai raso...
Skaidrė
2009-01-20 10:54:05
Pritariu anksčiau išsakytoms komentatorių mintims. Taip prastai formuluojantis mintis žmogus apskritai neturėtų viešinti savo rašliavos, nes geroms idėjoms (kurių tekste, žinoma, yra) pridaroma daugiau žalos nei naudos. Tačiau, dovanokit, pasaka apie 13-metei siūlomus kontraceptikus tinka nebent kvailiams ir paranojikams, visur įžvelgiantiems farmacininkų,. medikų ir pan. sąmokslą. Jeigu jau 13-os metų reikia galvoti, kaip apsisaugoti nuo nėštumo (manau, svaigstančių apie pastojimą nuo Šventosios Dvasios šiais laikais nedaug), tai tikrai belieka tik melstis ir visokias pseudodvasingumo mokyklėles lankyti...
Solveiga
2009-01-19 15:41:27
Aš nekritikuoju kas yra tiesa-neties, teisinga-neteisinga. Aš kritikuoju patį straipsnį kaip minčių kratinį. Pirmiausiai autorė rašo kaip jai ginekologė skyrė pirmuosius kontraceptikus. Tai dabar reiškia, kad jeigu jai gydytoja 13 metų skyrė kontraceptikų ir ji jų negėrė, tai niekam jų nereikėtų gert, nes GALBŪT gydytojo skirti kontraceptikai netiks? Ar čia aplamai turima omeny, kad nereikia gerti kontraceptikų? Nelabai suprantu. Arba skyrelyje "Epidurinės nejautros nekaltumas" prie ko čia cezaris ir limonadas? :) Pats straipsnis mano nuomone yra nekokybiškas, o ne jo teiginiai teisingi ar neteisingi :)
Mama
2009-01-19 15:20:17
Man atrodo yra tiesos. Negi viskas, kas tinka daugeliui, gali tikti ir man? Kad ir kontraceptikai. Tuo labiau, jaie žmogeliui dar tik 13 -a... Ir dėl gimdymo sutinku, natūraliai - geriau, kraštutinės priemonės - kraštutiniams atvejams. Mūsų mintys kuria mūsų gyvenimą, ir, man atrodo, ne pamaldumas ir klūpojimas ant kelių čia norėtas akcentuoti... Negi nepastebėjote, kad ir po dirbtinio apvaisinimo tokios šeimos ne visada būna laimingos? Ir vaikeliai ligotesni pasitaiko... O susipykusi su visu pasauliu, tiksliau su savimi, man atrodo ne straipsnio autorė, o Solveiga. Ar tikrai norėtumėte, kad tokios Jūsų mintys kurtų Jūsų ir Jūsų vaikų ateitį?
Inga
2009-01-18 09:26:38
Sergi - pasimelsk. Nepastojai - pasimelsk. Gimdyk naturaliai, vaikas ima dusti - mazai meldeisi, jokios operacijos, reikia naturalumo, o jei mirs - nebuvo tau skirta dovana. Yra minciu su kuriomis sutinku, bet visumoje - labai prastas straipsnis
liūdna
2009-01-17 17:22:13
o man atrodo-tiesa parašyta.tik kam neduota-nesupras. o man padarė cezarį.neklausė manęs niekas.ir epidūrą sukalė.o aš vis prašiau gimdyklos su vonia..gavau,bet tik pasižiūrėt į tą vonią.
Solveiga
2009-01-17 16:41:16
Straipsnio autorė turbūt nelabai turėjo laiko rašydama šį straipsnį... Neparašė apie mišinėlių blogą įtaką vaiko sveikatai, kad visos mamos turi turėti pieno ir maitinti vaiką iki 3 metų, o gal ir ilgiau. Taip pat neparašė, kad čiulptukai yra vaiko priešas Nr.1 Ir jau nekalbu apie tai, kad straipsnyje gausybė rašybos klaidų. Aplamai, skaitant šį straipsnį, man susidarė įspūdis, kad jo autorė susipykus su visu pasauliu ir karštligiškai bando įrodyti kažkokias tiesas, kurių nežinia iš kur prisirinko ar buvo "prikišta"... Keista, kad tokius straipsnius aplamai leidžia viešinti. Visų pirma jei jau rašai kažkokį straipsnį, tai turi remtis literatūra, moksliniais tyrimais, o ne: "man atrodo, kad...". O gal man atrodo priešingai? Toks straipsnis tiktų į "blevyzgų" skyrelį.
ausra
2009-01-17 10:45:32
na visokiu yra visokiu reikia,bet kas cia parase tai neturiu komentaru.ir tokie zmones aukstuosius mokslus baigia...na na
Eva
2009-01-17 00:41:26
Kvepia nesveiku fanatizmu. Jau kai moteriškė pasiūlo pasimelsti Viešpačiui - tai norom nenorom apsidairau, al kartais per kokias mišias bažnyčioje būsiu užmigusi, o ne namuose, prie savo kompo sėdžiu? Taip, kiekvienas medikamentas ar procedūra turi ir šalutinį poveikį, taip, nereikia jomis švaistytis į kairę ir dešinę, bet tik jau išsigalvoti, kad Cezario operacija lėmė tokį baisų vaiko atsilikimą - tai jau gal, sakyčiau, autorę mažumėlę kokios žolelės paveikė.
LAURIKE
2009-01-16 19:47:58
Viskas labai graziai parasyta,tiesiog uzbure ir norejosi toliau skaityti,taciau paskutinis sakinys -Jei Jums neduoda vaiko,reiskia Jums duoti vaiko nereikia arba negalima-susitaikykit su tuo.-pribloske ir grazino is pasaku karalystes.Siam sakiniui as tikrai nepritariu.SORYYYY
Kristina
2009-01-16 18:40:10
Dėl pirmųjų trijų postų sutinku- kuo daugiau natūramumo tik į sveikatą, bet dėl dirbtinio apvaisinimo, tai neabejoju, kad poroms, negalinčioms susilaukti vaikučių natūraliai, tai yra "šviesa tunelio gale", ir neįsivaizduoju, kaip reikėtų sau įteigti, kad man to vaikelio visai nereikia...
1
 
 
 


grįžti - Mitų griovėjai – už gyvybę, už sąmoningumą


Rašyti komentarą

 
 
 
 

 
Šiandien gimtadienius švenčia (280)
Gabrielė