Ką daryti, jei nutraukei dietą ir "nutrūkai nuo grandinės"?


2007 10 09 | Šaltinis: Edieta.lt

Ką daryti, jei nutraukei dietą ir "nutrūkai nuo grandinės"?

 

Tikriausiai dauguma esame patyrusios gėdos jausmą, kai teisingai ir su nemažomis valios pastangomis "pasėdėjusios" ant dietos savaitę kitą, nutrūkstame nuo grandinės kieno nors gimtadienio šventėje, įmonės vakarėlyje ar tiesiog be priežasties. O gal toji priežastis didysis PMS (priešmenstruacinis sindromas) ar šiaip "nėra nuotaikos, o gera nuotaika - tai sotus mano skrandis"...

Prisivalgome kaip paršeliai, iššluojame šaldytuvo lentynas ir .... prisimename, kad dieta tik įpusėjo, kad netekti kilogramai, per šią silpnumo akimirką būtinai sugrįš. Viso gero dietoms, viso gero režimui :(  Ką dabar daryti? Nutraukti dietą?

Ką daryti tokioje situacijoje, kaip neprarasti tikėjimo savimi, nesusigrąžinti pamestus kilogramus, pasakoja mitybos specialistė.

"Svarbiausia - nereikia dramatizuoti ir pergyventi. Mums visoms kartais pasitaiko silpnumo akimirkos, kai paragaujame draudžiamo maisto ("tik truputį, tik kąsnelį"..) arba labai labai norisi "nusidėti". Ir tai tikrai "nemirtinas" dalykas, jei, žinoma, tokie nusižengimai netampa įprasta norma. Todėl, kad neatsitiktų panašūs protrūkiai, nekaltinant savęs silpna valia ar pan., prieš tai, kai keičiate mitybos režimą, iš anksto suplanuokite savo "nutrūkimus nuo grandinės".

Pažymėkite sau, pavyzdžiui, kad 2-3 dienas per mėnesį jūs leisite sau ką norite, žinoma, tik nepersivalgyti ir neprisigerti iki nukritimo. Svarbu tai, kaip jūs elgsitės po to. Siūlome kelis receptus.

Kitą dieną, po apsirijimo šventės, reikia iš pačio ryto būtinai padaryti klizmą ir išgerti ant tuščio skrandžio ne mažiau kaip vieną stiklinę šilto (karšto) vandens. Dieną pageidautina nieko nevalgyti, padaryti iškrovos dieną ir vartoti tik skysčius. Tai gali būti sultys be cukraus (geriausia skiestos arba rūgštokos obuolių sultys) ir daržovių sultinys, nuoviras.

Kitas labai paprastas receptas: surinkite iš šaldytuvo visas kiek turite daržoves (skirtingas), kuo daugiau žalumos, pvz petražolių, krapų, saliero ir tiek, kad užimtų apie tris litrus talpos puodą. Užpilkite šaltu vandeniu ir virkite uždengus dangčiu ant mažos ugnies iki išvirs daržovės. Išgraibykite jas ir padėkite į šaldytuvą. Daržoves galima panaudoti šeimos pietums, daryti kitus patiekalus. O daržovių nuovirą išgerkite dienos bėgyje.

Jei tokį nuovirą gersite nuolatos, jūsų apetitas sumažės, nes organizmas gaus būtinų mineralų ir mikroelementų. Tik nedėkite druskos, nes salieras jos turi pakankamai. Vakarop toms, kas miršta iš alkio, galima suvalgyti virtų ryžių (geriausia rudų), kurių kiekis tilptų į nedidelę salotinę.

"Pirmūnės" nakčiai  gali pasidaryti dar vieną klizmą. Dienos bėgyje gerkite vandenį, tačiau prisiminkite, kad jis turi būti šiltas, beveik karštas.

Na štai, jūsų atpildo diena pasibaigė. Pačioms naudinga kuo daugiau galvoti apie tai, kokia jūs šaunuolė, geras žmogus, išvardinti visas savo gerąsias savybes ir padėkoti savo kūnui už tarpusavio supratimą su siela.."

 

www.eli.lt  - kasdien atnaujinamas portalas moterims.