Forumas > Moters buduaras > Tobulas kūnas > Lieknėjimas su...
 
 
 
Jei norite diskutuoti, turite Užsiregistruoti arba Prisijungti
 
 
1
 
 
Sukurtos temos: 1   Diskusijose pasisake: 10
 
2011-06-29 18:57

 Sveikos mamytės. Esu mitybos specialistė ir sudarinėju individualius mitybos planus. Kviečiu klausti ir diskutuoti, o išbandžiusias pasidalinti patirtimi.


 
 
Sukurtos temos: 3   Diskusijose pasisake: 4903
 
2011-07-02 01:49

nu visai ydomu,o nuo ko pradeti


 
 
 
 
Sukurtos temos: 2   Diskusijose pasisake: 3317
 
2011-07-02 06:52

 aga visai idomu....




 

 
 
 
 
Sukurtos temos: 1   Diskusijose pasisake: 10
 
2011-07-04 10:25

Pradžiai įdėsiu pavyzdinį vienos dienos planą, kad maždaug įsivaizduotumėte, kaip tai atrodo. Paprastai planas sudaromas savaitei ir turi tris pagrindinius valgymus ir du užkandžius. Planas sudaromas pagal žmogaus mėgstama maistą ir jo gaminimo sugebėjimus. Be to aš atsižvelgiu į sezoną ir įtraukiu kuo daugiau šviežių vietinių produktų. Plane būna tikslesni maistingumo apskaičiavimai, jie daromi specialia programa.

 Valgymas 1

 Avižinė košė. 1 porcija

 Avižiniai dribsniai 50 g

Sūris Mocarella 20 g

Džiovinti pomidorai 70 g

Baziliko lapeliai

 Verdančiam vandenyje pavirti nesmulkintus avižinius dribsnius 2 min. Nukošti, nuvarvinti. Įkaitinti nesvylančią keptuvę, sudėti apvirtus dribsnius, pasmulkintus pomidorus, stambiai supjaustytą sūrį, pabarstyti sukapotu baziliku. Pakepinti 5 min.

 240 kcal.

 Valgymas 2

 „Gražioji Meluzina“. Troškinys. 4 porcijos

 Malta jautiena 500 g

Kalafioras 1000 g

Džiūvėsėliai 4 šaukštai

Pomidorai 3 vnt.

Svogūnai 2 vnt.

Česnakai 3 skilt.

Sviesto 1 šaukštas

Petražolių, druskos, maltos kalendros, paprikos miltelių

 Gaminama 4 nedideliuose karščiui atspariuose indeliuose, arba viename troškintuve.

 Indo dugnas ir sienelės patepamos sviestu, pabarstomos džiūvėsėliais. Kalafiorai išskirstomi žiedynais, nupjaunami stambūs kotai. Pomidorai nuplikomi ir nulupami, kotelių vietos išpjaunamos, supjaustomi plonais ratukais. Svogūnai ir česnakai susmulkinami smulkintuvu arba sukapojami. Faršas gerai suminkomas su svogūnais, česnakais, druska, kalendra, paprika. Į indą dedami kalafiorai, mėsa, ant viršaus pomidorai, pabarstoma petražolėm. Indai uždengiami folija.Statomi į šaltą orkaitę, įjungiama 220° C temperatūra ir kepama 1 valandą.

 Batono riekelės pabarstomos baziliku, krapais, pora lašiukų alyvuogių aliejaus ir pakepamos orkaitėje ant grotelių kol pagels. Dar karštos patrinamos česnaku.

 520 kcal.

 Valgymas 3

 Traškios morkų salotos. 4 porcijos

 4 didelės morkos

Sauja gelsvės lapų (galima keisti salierais, gelsve)

Sezamo sėklų 3 šaukštai

1 apelsino sultys

1 citrina

3 šaukštai alyvuogių aliejaus

Jūros druskos

 Morkos nuskutamos ir supjaustomos šiaudeliais. Gelsvė sukapojama. Sezamo sėklos pakepinamos. Viskas sumaišoma. Apelsino sultys išplakamos su aliejumi, kad sutirštėtų, pasūdoma ir užpilama ant salotų.

Citrina perpjaunama į 4 dalis. Vienos skiltelės sultys išspaudžiamos ant salotų prieš pat valgant.

124 kcal.


 
 
 
 
Sukurtos temos: 0   Diskusijose pasisake: 56
 
2011-07-04 13:53

 Kaip idomu :)


 
 
 
 
Sukurtos temos: 1   Diskusijose pasisake: 10
 
2011-07-04 20:21

 Ne tik įdomu, bet ir efektyvu. Gal norite sužinoti daugiau - klauskite visko, kas domina.


 
 
 
 
Sukurtos temos: 3   Diskusijose pasisake: 4903
 
2011-07-05 18:06

butu geriau,kad paprasciau


 
 
 
 
Sukurtos temos: 1   Diskusijose pasisake: 10
 
2011-07-07 11:42

 Viskas labai paprasta, reikia tik laikytis valgiaraštyje nurodytų produktų ir kiekio. Gal kiek gąsdina sudėtinga receptūra, bet ji (kaip ir produktai) pritaikomi pagal kiekvieno galimybes ir norus.

Valgiaraščio esmė yra tokia, kad jūs valgote savo mėgstamą maistą, bet jis yra suderintas taip, kad per dieną gautumėte sveikatai naudingą medžiagų kiekį ir neviršytumėte dienos normos, kuri reikalinga svoriui kristi. Dar papildomai, kas nori, gali išmokti naujų, sveikų ir skanių patiekalų.


 
 
 
 
Sukurtos temos: 3   Diskusijose pasisake: 253
 
2011-07-08 14:07

Labutis, labai įdomūs patiekalai.Mėgstu įvairius troškinius su daržovėm, ypaš pupelėm, pomidorais, paprikom, aštrius ir t.t.Gal galėtumėt mestelt kokių patarimų ar receptėlių kaip juos pasigamint, kad būtų kuo mažiau kaloringi. Turiu problemų su viršsvoriu.

 


 
 
 
 
Sukurtos temos: 1   Diskusijose pasisake: 10
 
2011-07-08 16:18

 Tai gal domina mitybos planas? Rašykite virtuvesragana@gmail.com


 
 
 
 
Sukurtos temos: 0   Diskusijose pasisake: 1784
 
2011-07-08 20:27

viskas labai idomiai ir viliojanciai skamba  niu as cia gal kvailai paklausiu, bet kaip galima sudaryti individualu mitybos plana nemacius zmogaus, neperpratus jo mitybos yprociu ir tt...ar jis bus veiksmingas?


 



 


 

 
 
 
 
Sukurtos temos: 1   Diskusijose pasisake: 2
 
2011-07-11 00:08

taipreikia 2011 07 08    

 Tai gal domina mitybos planas? Rašykite virtuvesragana@gmail.com


labai domina mane tas mitybos planas,katika laikiausi japoniskos dietos ,bet jos ilgai laikytis negalima,noriu paprasciausei sveikiau maitintis
 

 


 
 
 
 
Sukurtos temos: 1   Diskusijose pasisake: 10
 
2011-07-11 10:46

Neduko_mama 2011 07 08    

viskas labai idomiai ir viliojanciai skamba  niu as cia gal kvailai paklausiu, bet kaip galima sudaryti individualu mitybos plana nemacius zmogaus, neperpratus jo mitybos yprociu ir tt...ar jis bus veiksmingas?


Galima sudaryti individualų mitybos planą tik gerai išstudijavus žmogaus kūno duomenis ir išsiaiškinus jo mitybos įpročius. Matyti nėra būtina, jei turi tikslius matmenis: ūgį, svorį, amžių, apimtis. Su komp. programos pagalba pagal šiuos duomenis suskaičiuojamas KMI, bazinė medžiagų apykaita, kalorijų poreikis, rekomenduojamos svorio ribos - minimum, maximum. Svorio metimo trukmė derinama su žmogaus pageidavimais, bet sveikatai nepavojingose ribose. Mitybos įpročius reikia išsiaiškinti dėl dviejų svarbiausių priežasčių: 1. kad suprastum, kokias jis daro mitybos klaidas, nuo kurių auga svoris, 2. kad sudarytum individualų planą tinkantį būtent tam žmogui. Tokio plano lengviau laikytis nei tipinės dietos, nes jis sudarytas iš mėgstamų produktų ir priderintas prie dienotvarkės.

 


 
 
 
 
Sukurtos temos: 1   Diskusijose pasisake: 10
 
2011-08-18 16:07

 Dėmesio! Darau kūno masės analizes profesionaliu Tanita analizatoriumi. Pasikvieskite 2 svečius ir jums nieko nekainuos. Plačiau: virtuvesragana@gmail.com


 
 
 
 
Sukurtos temos: 0   Diskusijose pasisake: 121
 
2011-08-31 13:39

 o kiek individualaus valgiaraščio sudarymas kainuoja?  ir šiaip norėtųsi tokių kasdieniškesnių patiekalų... eksperimentai kartais tinka, bet kasdien to neprisigaminsi


 
 
 
 
Sukurtos temos: 1   Diskusijose pasisake: 10
 
2011-09-06 15:52

 Gali būti ir žymiai paprastesnis. Valgiaraštis tam ir daromas individualus, kad būtų pritaikytas prie kiekvieno žmogaus mėgstamų produktų ir maitinimosi įpročių. Jis gali būti ir visai be receptų, tik produktai ir jų kiekis. Svorį efektyviai numesti galima išvis neribojant maisto, tik tvarkingai sudėliojus į dienotvarkę ir pašalinus svorį didinančius veiksnius.

Jei nesupyksit, kainas atsakysiu asmeniškai. Kam idomu galit pažiūrėti www.virtuvesragana.lt


 
 
 
 
Sukurtos temos: 0   Diskusijose pasisake: 1
 
2011-12-18 03:02

 Sveika Taip reikia :) as labai noreciau mitybos plano jei tai dar imanoma :) isbandyciau viska ir mielai pasakyciau kokie rezultatai :)


 
 
 
 
Sukurtos temos: 0   Diskusijose pasisake: 1
 
2012-03-21 16:17

 Tikrai galiu patvirtinti, kad sveikai maitinantis ir sportuojant galima numesti daug svorio. tik tiek, kad tai sveika gyvensena turi tapti gyvenimo būdu, o ne kelių mėnesių užsiėmimas. 


 sveika mityba

 
 
 
 
Sukurtos temos: 67   Diskusijose pasisake: 10932
 
2012-03-21 17:10

 Del gyvenimo budo sutinku pilnumoje, del mitybos plano "ne" :)  Tiesiog as ne pries, tik kalbu is savo pozicijos :)

Nera cia jokiu stebuklu ,tiesiog reikia nepatingeti pasiskaityti susirusiuoti kas yra sveikas maistas ir kaip su kuo derinama ,viskas pradeti maitintis ir neklysti is kelio :)  

Aisku yra visokiu moteru vienoms norisi visko pakloto ant lekstutes :) isdestyto nuo a iki z, kitoms tereikia pasedeti ir pasistudijuoti literatura. O abiejoms puses reikia svarbiausio noro ,tikro noro pakeisti savo mitybos raciona :)

Sekmes visoms tiesa mano rezultatas -18 kg ;) Tad visoms galiu patarti pradeti dometis ka dedates i burna :)  




 
 
 
 
Sukurtos temos: 0   Diskusijose pasisake: 1
 
2012-03-22 13:35

Noreciau paklausti, o kiek mazdaug reiketu suvartoti kaloriju per diena, kad sveikai kristu svoris?


 
 

1
 


Viršun ^ | Forumas > Moters buduaras > Tobulas kūnas > Lieknėjimas su specialisto...

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Šiandien gimtadienius švenčia (136)
Gabija