Forumas > Pakeliui į motinystę > Kontracepcija > Kontraceptinės tabletės
 
 
 
Jei norite diskutuoti, turite Užsiregistruoti arba Prisijungti
 
 
2
 
 
Sukurtos temos: 161   Diskusijose pasisake: 2751
 
2009-03-30 16:06

na ką reiškia juolkinga :) juk spuogotumas irgi būna dėl daug priežasčių, o viena iš jų - hormonai: valgyk tu ką nori, gerk tu ką nori, valykis su brangiausia kosmetika, o prieš hormonus nepašokinėsi ;)

Prieš hormonus tik hormonais reikia kariauti :)


Kaip įsikelti nuotrauką ir kiti klausimai

 
 
Sukurtos temos: 3   Diskusijose pasisake: 4903
 
2009-03-31 13:49

Nu ka man patartumet,pas mane po antro vaiko labai daug atsirado plauku ant barzdos,koju,nieada nieko nevartojau,ciklas reguliarus,veido oda svari,ka daryt,patarkite?


 
 
 
 
Sukurtos temos: 161   Diskusijose pasisake: 2751
 
2009-03-31 15:45

Visų pirma reiktų hormonų tyrimus manau atlikti.

Tada rekomenduočiau pas ginekologę ir kosmetologę nueiti - ką jos patarti, ar tabletes pagerti, ar čia tik su depiliacija teks gyventi...


Kaip įsikelti nuotrauką ir kiti klausimai

 
 
 
 
Sukurtos temos: 3   Diskusijose pasisake: 26
 
2009-04-01 13:42

Naudoju kontraceptines tabletes ir jauciuosi gerai svoris neauga, ciklas regulerus :) esu patenkintu jomis


 
 
 
 
Sukurtos temos: 0   Diskusijose pasisake: 3
 
2009-04-07 15:32

na vat ir as isbandysiu. paziuresim. nes su pavasariu man suintensyvejo odos riebumas, spuogeliu pagausejo :(


 
 
 
 
Sukurtos temos: 0   Diskusijose pasisake: 20
 
2009-04-09 12:30

Pasikonsultuok su ginekologe. bet yra kontraceptikai Belara su cma medziaga kuri neutralizuoja vyriska hormona kuris lemia odos riebuma, plaukuotuma, svori...


 
 
 
 
Sukurtos temos: 0   Diskusijose pasisake: 12
 
2009-04-09 15:35

tikrai Maldaiva pasitark su ginekologe, juk geros KT turetu sutvarkyti ir plaukuotumo problemyte


 
 
 
 
Sukurtos temos: 2   Diskusijose pasisake: 229
 
2009-04-12 17:14

Labai dziaugiuosi, kad yra israstas toks dalykas kaip kontraceptines tabletes. Aisku, kad jos kaip ir visi vaistai turi salutini poveiki. Taciau nuo ju nei svoris man auga, nei spuogu neatsiranda, nei kokiu kitu nepageidaujamu dalyku. Man tai pats priimtiniausias budas apsisaugoti nuo nestumo. 


 

 
 
 
 
Sukurtos temos: 0   Diskusijose pasisake: 67
 
2009-04-14 09:43

O as geriu AZALIJA .kolkas nejauciu jokiu pasaliniu poveikiu ir esu patenkinta


 
 
 
 
Sukurtos temos: 3   Diskusijose pasisake: 4903
 
2009-04-15 13:05

Dekui ,dekui jums uz patarymus,reiks nueit pas ginekologus ir pasitart,gal dar koki tyr.padarys,kad padidejo plaukuotumas,o tai jau pradejau kompleksuot nuo tu plauku(kaip vyras),atsibodo kiekviena diena pesiot pincetu plaukelius.Nu tik vieno bijau,kad pradejus vartot KTnesustoreciau,nes esu truputi stamboka,bet reik bandyti ne visu vienodas organyzmas.Pasiulisiu gydytojai belara.


 
 
 
 
Sukurtos temos: 0   Diskusijose pasisake: 12
 
2009-04-15 14:31

Aš perėjau per 3 kontraceptikus.Pradėjau nuo Femina-35, pavartojau beveik metus - prasidėjo kiaušidžių skausmai, gydytoja liepė pakeist.Perėjau prie Yarinos.Ta netiko totaliai: pykino pusę metų, kol vartojau diena iš dienos, sustreikavo kasa, perdėtai tekdavo eiti šlapintis.Lakstydavau kaip nėštukė. Galiausiai ją pakeičiau į Lindynette 30.Geriu iki šioj jau 2 metai.Kol kas didelių blogybių nejaučiu.Na, gal tik tai,kad prieš mėnesines pradeda skaudėti krūtinę.


 
 
 
 
Sukurtos temos: 18   Diskusijose pasisake: 2654
 
2009-04-15 15:08

As geriu Lyndinette 20, pries tai geriau Logest ir cilest, nei nuo vienu nebuvo pasalinio poveikio, esu patenkinta kad jas naudoju.



 



 

 
 
 
 
Sukurtos temos: 0   Diskusijose pasisake: 12
 
2009-04-15 18:52

Pasikonsultuok. man tai belara tikrai geros KT :)


 
 
 
 
Sukurtos temos: 1   Diskusijose pasisake: 607
 
2009-04-15 19:17

as vartoju Lydinette 30, atsirado vienas nemalonumas,spuogai ant  nugaros..











 

 
 
 
 
Sukurtos temos: 3   Diskusijose pasisake: 652
 
2009-04-15 22:40

o as pries pora metu vartojau mercilona, jokio pasalinio poveikio nebuvo.


Paskutinį kartą redagavo: kristukas (2009-04-15 22:40)

Ne visi vyrai kiaulės... Yra ir asilų

 
 
 
 
Sukurtos temos: 2   Diskusijose pasisake: 229
 
2009-04-16 09:41

Vakar perskaiciau KT informacini lapeli ir supratau, kad man galvos skausmai stiprus, silpnumas, pykinimas ir dirglumas, nuotaiku kaita  yra nuo KT, o norejau jau lekti pas daktarus ligu ieskot. Dar kai perskaiciau, kad nuo ju insultai, infarktai istinka, depresija galima susirgti, augliai gali atsirasti nuo ilgo vartojimo tai visai baisu pasidare. 


 

 
 
 
 
Sukurtos temos: 161   Diskusijose pasisake: 2751
 
2009-04-16 13:25

Tai taip - šalutinis poveikis dažniausiai  visų vaistų nekoks. Užtai nereikia griebti kas papuola, o pasidaryti normalius tyrimus, bei stebėti savo organizmą, ar jis priima vaistus ar ne.

Beje, ir paracetamolis ne toks jau nekaltas ;)


Kaip įsikelti nuotrauką ir kiti klausimai

 
 
 
 
Sukurtos temos: 2   Diskusijose pasisake: 140
 
2009-04-16 13:36

nebevartoju hormoniniu kontraceptiku jau 1.5 metu ir nemanau, kad kada nors dar naudosiu.. 

mano mama kartais kankina migrena. kol nepradejau naudoti kontraceptiku, galvojau, kad to "malonumo" nepaveldejau.. bet... po 6 men.kontraceptiniu tableciu naudojimo pergyvenau pirmaji migrenos priepuoli.. po to jie pasikartodavo kas menesi, paskui jau kas savaite.. bet jie budavo tokie stiprus, kad as negaledavau net dirbti.. guledavau lovoje bent dvi dienas.. mama vis ragindavo mane mesti kontraceptines, bet as vis netikejau, kad butent jos man suaktyvino migrenos priepolius.. ir jus galvojat??? nebevartoju ju jau 1.5 metu ir per ta laika pasitaike gal 3 priepuoliai, bet nepalyginamai lengvai pergyvenami..

visoms siulau mesti..


 
 
 
 
Sukurtos temos: 161   Diskusijose pasisake: 2751
 
2009-04-16 14:07

:)  Na nereikia taip drąstiškai sakyti - visoms siūlau mesti :)

NES. Vienoms yra nereguliarios mėnesinės ir tik kontraceptikai gali jas sunormalizuoti, kadangi hormonus gali sutvarkyti hormonai.

Lygiai tas pats su spuogotumu, kuris nepraeina ir tampa problema.

 

O tarkim ką siūlytum toms moterims daryti, kurios turi daugiau nei tris vaikus ir jau nebenori daugiau vaikų turėti? Arba buvo tikrai sunkus gimdymas ir nebesinori antrąkart to pakartoti?

 

Aš jau sakiau ir dar kartą pasakysiu: kontraceptikai yra vaistai, o ne saldainiai. Jas reikia naudoti atidžiai ir tik tada, kai tikrai kito kelio nebėra. Aš tarkim visai pavydžiu toms, kurios gali natūraliai planuotis.


Kaip įsikelti nuotrauką ir kiti klausimai

 
 
 
 
Sukurtos temos: 1   Diskusijose pasisake: 396
 
2009-04-16 17:32

Giedre 2009 04 16    

Vienoms yra nereguliarios mėnesinės ir tik kontraceptikai gali jas sunormalizuoti, kadangi hormonus gali sutvarkyti hormonai.

 

Ko gero labai daug kas priklauso ir nuo pacio organizmo, kadangi asmeniskai man kontraceptikai menesiniu nesureguliavo . Naudojau tabletes, pleistra ir zieda, kol kontraceptikus naudojau  tol buvo reguliaru, o kai nutraukiau, tai nebera jokio reguliarumo .


Paskutinį kartą redagavo: Maran (2009-04-16 17:35)

 
 

2
 


Viršun ^ | Forumas > Pakeliui į motinystę > Kontracepcija > Kontraceptinės tabletės

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Šiandien gimtadienius švenčia (179)
Lukas